Meble do call center

0
254
Rate this post

Zaglądając do biura telemarketingowego

Osoby pracujące w dziale telemarketingu dzielą się na pracowników zdalnych czyli wykonujących zlecenia ze swojego mieszkania oraz pracowników stacjonarnych, zatrudnionych w placówce firmy.
Miejsce pracy pracownika zdalnego powinno być wyposażone w biurko, wygodne krzesło biurowe oraz półki na dokumenty lub dodatkowy sprzęt taki jak wielofunkcyjne urządzenie drukujące.
Meble do call center stanowią wyzwanie na trochę wyższym poziomie, ponieważ w jednym pokoju pracuje kilka osób. Ciężko jest w jednym pomieszczeniu zmieścić kilka biurek, dlatego ergonomicznym rozwiązaniem są długie ławy z podziałem na stanowiska. Aby każdy pracownik w sposób wygodny i bezstresowy mógł wykonywać swoje obowiązki poszczególne miejsca pracy oddzielone są od siebie fizycznie za pomocą ścianek przymocowanych do blatu stołu wzdłuż którego siedzą osoby pracujące. Oczywiście każdy ma swój fotel, natomiast dokumenty przechowywane są w wysokich szafach wnękowych, które nie zabierają wiele miejsca, a mimo to są bardzo pojemne.